tisdag 29 mars 2011

Min mage är skengravid

Det har snart gått ett år sen Aurora föddes men magen tror fortfarande att den är i sjunde månaden. Särskilt efter att jag ätit. Tittar längtansfullt på gravidbrallorna i garderoben med stort resår.
Okej erkänner; satte på mig dem igår kväll. Och okejrå, även i skrivande stund. Är det inte dags för magen att bli slank och mindre pösig snart? Det är så himla mycket skinn och total frånvaro av 6-.pack.

Vi kan väl konstatera att två barn inte gör underverk för varken kropp eller jobb. Men så har jag ju fått världens underbaraste barn också, så såna världsliga saker kvittar ju i sammanhanget.

Nehej, om man skulle gå och köpa en oat n' chocolate cookie på Seven kanske, för att pigga upp sig lite.

Här är jag i v.38 med Kristian. Känns som magen är lika stor nu.
Inte riktigt kanske, men nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar