torsdag 31 mars 2011

Hej då härliga heldagar hemma

Imorse bara "hmmmm, det var nåt jag skulle göra imorgon" *tänkatänkatänka*. Javisst ja, jag ska ju börja jobba ju.
Det ska bli ganska kul, ska jobba 50 procent till att börja med, men jag känner mig inte riktigt klar med allt vad mamma-Stockholm har att erbjuda. Inte alls faktiskt. Men som sagt - mjukstart nu.

Häng med Ida och lill-WIlliam igår på öppna förskolan Engelbrekt och heldag med Sandra-Lee och lill-Mika idag på öppna förskolan vid Fridhemsplan/Fleminggatan. Jag börjar bli något av en öppna förskolan-connoisseur; har avverkat fyra olika på ett par veckor.

Vi kan väl säga att Vasaparkens parklek/förskola håller en klart lägre standard än övriga superhärliga förskolor jag nu har varit på; Oscars på Narvavägen, Engelbrekt och Fridhemsplan.

Those were the days! Här är Sandra-Lee och jag 2008 med Vega och Kristian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar