onsdag 16 mars 2011

Köpte mig lite lycka

Det handlar inte om barnen, inte om Italien, inte om kulturskillnader och jag hade ju lovat att aldrig blogga om vad jag har shoppat, men idag gör jag ett litet undantag för jag har gått och längtat och liksom tänkt att mitt liv skulle bli så mycket mer perfekt med den perfekta parfymen, och nu har jag hittat den! 1400 spänn för 1 dl Blanche av Buyredo. Dyrt som tusan men då fick man också en himla fin påse att bära hem den i och en finfin ask som kan vara bra att ha.

Perfekt, nu kan jag hasa omkring ett tag till i mina Diesel-jeans från 1996 och mina Hunters gummistövlar från 2009 - och ändå känna mig lyckad.



Ps.
När ni känner en wiff av "rosépeppar, vita rosor, ett hjärta av violer och krispiga lakan i en sommarvind", så är det alltså bara undertecknad som går förbi.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Har själv gått igång på doften gipsy water men har inte slagit till. *Köper kläder istället*. /Sandra-Lee

    SvaraRadera
  2. Köp både och. Det är du värd!

    SvaraRadera