fredag 14 januari 2011

Mindre bra dag

Ahmen neeeej, mina kontakter med omvàrlden forsvinner en efter en. Fòrst BBC som inte har hittat tillbaka till vår TV, och nu har datorn pajat igen = inget internet hemma. Så idag har jag gått omkring hemma håglòst medan barnen har sovit och kànnt mig isolerad. Andrea har hàngt med sin kompis D och borrat lite hål och sparkat på dàck. Eller nåt.
Vi har haft lite vajsing med datorn tidigare men sen funkade den igen med en ny batterisladd som Andrea kòpte fòrra veckan. Och så tappade Kristian sladden i golvet och nu startar inte datorfan. Det var lite tryckt stàmning hemma igår kan jag vàl sàga. Påminde lite om nàr Kristian råkade ha ner stora platt-TVn i golvet i Stockholm. Vi tar några djupa andetag och ràknar långsamt.

Ps. Hoppas ni uppskattar å:na i texten. Jag har copy pasteat samtliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar