lördag 12 februari 2011

Badkrukor

Nu har vi äntligen fått upp värmen igen, Kristian och jag. Vi har varit och badat med dagiset nu i eftermiddags och satans vad kallt det var i vattnet. Till och med Kristian som aldrig någonsin fryser tyckte det var i kallaste laget, men han var ändå på ett strålande humör. Och ännu gladare blev han när han på vägen till bilen hoppade rätt ner i en cement-pöl. Klafs klafs med båda skorna, ända upp till byxkanten.

Här är några finfina foton som jag fått av min kompis fotografen (jag är så urusel på namn, kommer för mitt liv inte ihåg vad han heter och jag kan liksom inte fråga nu efter att ha känt honom sen 1994. Fast nä kompis är det väl inte, bekant snarare. Focus Studio kallar jag honom):



Haha vad osmickrande det är med badmössa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar