fredag 31 december 2010

Recap 2010

Sardinienfamiljens 2010, mixed picks:

Jag spenderade all ledig tid med at plugga 30 HP Hållbart familjeskogsbruk på distans och hade INGET socialt liv what so ever. Här med mina fina kurskompanjoner Charlotte, Karin och Helena. Fasiken va duktiga vi var.

 Jag gick (vaggade) omkring med stor mage hela våren..

.och Kristian hängde på dagis (på fotot är det K som hasar sig ner i mitten).
Äntligen fick jag fina bokhyllor, har alltid irriterat mig på Billy. Andrea och jag (okejrå, mest Andrea) slipade, målade och spacklade och det kändes som om de aldrig skulle bli klara. 

Den stora händelsen var förstås den nya familjemedlemmen. Välkommen lilla Aurora!

Här inspekterar Kristian lillasyster som han kallar Anoja. Eller rätt och slätt Bebisen.

Kristian fick följa med bäste morbror Erik och Belinda till Sigtuna och prova bröllopstårta.

...och bästa moster Anna och  Anders tog med Kristian på värsta tågturen en dag. SÅ uppskattat. 


Här är Krisian taggad inför medeltidsveckan i Visby. Åh vad bra vi hade det hos mamma/mormor. 

I september döptes Aurora här på Sardinien och min fina fina familj kom över några dagar.

och min allra finaste Kristian fyllde tre år - Geee, time flies!
Gott nytt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar