fredag 24 december 2010

Buon Natale!

Jag har förgäves försökt ta några fina julfoton på barnen men fick inte riktigt till det. Kristian tröttnade efter 45 sekunder. Så här blev resultatet.

Hoppas ni har en fantastisk julafton. Här i Italien börjar firandet först ikväll med megamiddag, och sen kommer den italienska tomten vid 12-slaget och det är först då man önskar varandra en god jul. Eftersom i alla fall Kristian kroknar vid 9-tiden på kvällen så har jag förhandlat till mig att tomten, a.k.a Kristians italienska gudfar, ska komma innan middag. Jag är inte något fan av italienska jular (det här är min tredje) och försöker sonika låtsas som om det inte är julafton idag för blir lite deppig när jag tänker på de vackra jularna i Dalarna. Här är det lysrörsbelysning i taket, plasttallrikar, plastgran och julklappar hullerombuller. Regnar gör det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar