tisdag 7 december 2010

En glittrig 27a tack

Idag kom ett mail från Kristians nya dagisgrupp i Stockholm:

(...) Rävarna är väldigt spända på Kristian och hans födelsedags-siffra hänger redan uppe i värdshuset! Skulle vara jätte roligt för rävarna om ni kanske vill skicka ett vykort från Sardinien då Rävarna tidigare arbetat med komunikation och har skapat sin egen postlåda!

Alltså, så fint. Jag älskar svenska dagis. Tänk att de får äta lunch på ett värdshus i Stora skuggan varje dag när de inte är utomhus och leker pedagogiska och könsneutrala lekar. Fantastiskt! Jag känner mig verkligen peppad inför dagisstarten å Kristians vägnar.
Mmmm, jag skulle också vilja ha min födelsedagssiffra upphängd ovanför min plats i kontorslandskapet när jag kommer tillbaka från min mammaledighet. En 27a med glitter och glada färger. Det vore nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar